Saturday, July 16, 2005

brafilm.no

Jeg har meldt meg inn i brafilm.no i dag. Det er en av de greiene hvor man får ha to dvd'er om gangen, og når man sender inn én, får man tilsendt en til fra lista man har laget over interessante filmer. De påstår å ha drøyt 5000 titler, og jeg har foreløpig plukket ut 40 interessante:

Sorte Orm - Den første serien
Ocean's Twelve
Ken Park
Alexander
Alt for Egil
Motorsykkeldagbøkene
Buddy
School of Rock
Ben Hur
Sorte Orm - Den andre serien
Sorte Orm - Den tredje serien
Sorte Orm - Den fjerde serien
Dazed and Confused
The Aviator
Dancer in the dark
Kvinner på randen av nervøst sammenbrudd
Rowan Atkinson Live!
Team Antonsen Vol. 1
Team Antonsen Vol. 2
Kika
Riget (2 Disc)
Den store Lebowski
The Man Who Wasn't There (2 disc)
Arizona Junior
The Ladykillers
Lars von Triers Fem Benspænd
Mørkets søstre
Hva har jeg gjort for å fortjene dette?
Min hemmelige blomst
Live Flesh
Kjærlighetens matadorer
Bind meg! Elsk meg!
Begjærets lov
Alt om min mor
Cheers - Sesong 1, Disc 1
Riget 2 (2 Disc)
Schindler´s List (2 disc)
Pulp Fiction
City of God
Finding Neverland

Jeg får rapportere etter hvert om ting fungerer som de skal...

No comments:

Post a Comment