Sunday, September 18, 2005

Ham-Kam - Lyn 1 - 0

Tapet mot Start borte i forrige serierunde var ikke akkurat overraskende, men siden jeg (i likhet med mange andre) ikke hadde forutsett knallsesongen til Start, betydde det at Ham-Kam tapte tre nye poeng i forhold til mitt skjema, og havnet åtte poeng bak skjema. I dag klarte de imidlertid seier hjemme mot Lyn (mens skjemaet mitt hadde uavgjort), og dermed er de bare seks poeng bak skjemaet. Viktigere: Ham-Kam har fire poeng ned til Rosenborg på kvalifiseringsplassen når fem kamper gjenstår.

Mitt skjema tilsier fire poeng til til Ham-Kam (ett mot Odd hjemme og tre mot Molde borte), men kanskje det også er håp om poeng mot Brann (som nå er i ingenmannsland) og Rosenborg?

Neste helg møter Ham-Kam Viking i Stavanger, og det blir ikke enkelt.

(Og forresten: jeg har uheldigvis veddet ei flaske vin på at Ham-Kam ender høyere enn Odd denne sesongen. Det veddemålet var morsomt lenge, men har tapt seg i det siste...)

Kampen om seriegullet ser nå ut til å stå mellom Start og Vålerenga (her representert ved Kjetil Rekdal og Daniel Fredheim Holm).

No comments:

Post a Comment