Monday, July 03, 2006

500 000 ønsker kollega-sex

"500 000 ønsker kollega-sex" skriver Dagbladet i dag på hele forsiden (men ikke på internett, noe som tyder på at de tror at folk er villige til å betale 10 kroner for å lese mer om dette).

Jeg blir sittende med flere spørsmål enn svar. Hva er poenget med å vite at 500 000 ønsker "kollega-sex" (for et fantastisk tabloid ord...), når jeg ikke vet HVEM som ønsker det? Er det han søte, nyansatte som jeg har sett litt på eller er det hun litt snerpete som går av med pensjon neste år? Og ikke minst: når de først fant ut at 500 000 ønsker "kollega-sex", kunne de ikke også finne ut hvem disse 500 000 ønsker sex med? For da kunne de jo også finne ut om det ble noen match. Det kunne jo ha gitt rom for en hel serie med reportasjer, idet de rykker ut og forteller Petter i kassa på Meny at Jonathan i fiskedisken gjengjelder "kollega-sex"-lysta...



Jeg skulle ikke vært blogger jeg, vet du, jeg skulle vært journalist i Dagbladet...

(For ordens skyld: Jeg er av de 4 000 000 som IKKE ønsker kollega-sex - ihvertfall ikke før kjæresten blir kollega...)

(For ordens skyld 2: Meny-logoen er sikkert registrert varemerke og copyright Meny etc etc)

No comments:

Post a Comment