Friday, December 31, 2010

Nyttårsforsetter

I 2010 hadde jeg - etter det jeg kan huske - bare ett nyttårsforsett: "jeg skal spise minst like mye sjokolade i 2010 som i 2009!" Jeg har ikke målt og veid om jeg har oppfylt dette, men jeg tipper at jeg har klart det.

Tidligere år har jeg hatt nyttårsforsetter som å se flere filmer og lese flere bøker, også det er nyttårsforsetter som jeg fra tid til annen har klart.

Men jeg har også hatt store planer om å trene mer. I 2010 var det nok egentlig en plan om å trene to ganger i uka - nærmere bestemt å svømme en gang og trene styrke en gang hver uke. Jeg endte med å trene ialt 48 ganger i 2010. Det er jo to ganger i uka, forutsatt at året hadde 24 uker.

Derfor kan et naturlig nyttårsforsett for 2011 være å trene to ganger i uka - ihvertfall i så mange uker at jeg kommer opp i 52 treninger ialt...

Jeg har også store ambisjoner om å fortsette å kose meg. Jeg skal derfor prøve å styre unna slankekurer også i 2011, fortsette å spise sjokolade - men først og fremst: sette av godt med tid til å være sammen med min ektemann.

Og klarer jeg å se flere filmer i 2011 enn i 2010 (hvor jeg så bare 96 filmer), så er det en bonus...

No comments:

Post a Comment