Friday, December 04, 2009

Norges beste politiske blogger

Svein Tore Marthinsen fortsetter kåringen av Norges beste politiske blogger 2010. Min blogg overlevde novemberavstemningen også - dog med et noe moderat stemmetall - og er dermed også med i desemberavstemningen. Stem gjerne.

Men viktigere enn det er det naturligvis at kåringen gir stadig nye muligheter til å bli kjent med blogger du ikke har sett før. Som for eksempel Mette Hanekamhaugs blogg.

Og med det samme: Tordenbloggen (en slektning av Sonitus) skal kåre Norges beste bloggere - og de skal kåres ved avstemning blant en del av Norges bloggere. Jeg vil sikkert komme tilbake til min stemmegivning i et senere innlegg.

(Oppdatering: Tordenbloggen har tjuvstartet med sin egen ti på topp-liste, og allerede der var det flere blogger jeg ikke kjenner fra før. Og av disse abonnerte jeg tvert på Iskews hjørne på www, som ser morsom ut.)

No comments:

Post a Comment