Monday, March 22, 2010

Ukas sjokolade: Côte d'Or Truffé Noir



Bildet her er feil - jeg fant bare den engelske pakningen avbildet på nettet, mens den jeg har spist er fra Belgia uten engelsk undertekst. Men pytt, sjokoladen er nok den samme. Det er en svært god sjokolade. Det er solide "staver" med mørk sjokolade fylt med trøffel. En slektning av "Mokka trøffel", når jeg tenker meg om, men smelter mer på tunga. og formen gjør den usedvanlig velegnet til å dyppe i kaffekoppen.

Og til alle som måtte lure på om jeg virkelig bruker tida i Beijing til å spise belgisk sjokolade og blogge om den: neida, disse sjokoladeinnleggene skrives flere dager på forhånd. Så det jeg egentlig holder på med akkurat nå er sannsynligvis å raide kinesiske nærbutikker på jakt etter god, kinesisk sjokolade...

Konklusjon:

1 comment:

  1. Anonymous11:34 PM

    Det slår meg at det ikke er utenkelig at den der kan dukke opp i Norge etterhvert - endel av produktene fra Côte d'Or selges jo som Freia Premium allerede.

    ReplyDelete