Thursday, April 01, 2010

Hvor har jeg vært?

Som nevnt tidligere har jeg laget en sær statistikk: en liste over hvilke land jeg har vært i og hvor lenge jeg har vært i dem. Nå begynner jeg å stusse over om jeg har vært for lite i vårt nærmeste naboland, nemlig Sverige - for Sverige har nemlig nettopp ramlet ut av lista over de ti landene jeg har vært mest i. Her er lista pr nå:

1. Norge 13739 dager
2. Taiwan 52
3. Nederland 38
4. Frankrike 33
4. USA 33
6. New Zealand 24
7. Hellas 23
8. Kina 22
9. Danmark 21
10. Mexico 18

Men på den annen side: jeg fikk en gang et råd av en god kollega om at jeg burde reise mest mulig til land langt hjemmefra når jeg var ung, for den tida kommer tidsnok at jeg ikke orker lange flyturer lenger. Så jeg kan jo spare Sverige til den tida kommer...

3 comments: