Wednesday, February 04, 2009

Nygift...

En viktig avgjørelse når man skriver blogg, er hvor privat man skal velge å være. Jeg blander friskt "private" politiske oppfatninger med meninger basert på jobbrelatert fagkunnskap, og krydrer med omtaler om filmer jeg ser og ymse anna. Derimot er det lite å finne om menneskene som betyr noe for meg i det daglige - min mann, min familie, mine venner, mine kolleger. Der går det en grense for meg. Menneskene i mitt liv skal slippe å finne ut i bloggen min hva jeg mener om dem...

Imidlertid: det ville være sært å skrive blogg og ikke nevne det aller viktigste i livet. Så jeg må få nevne at jeg i går gifta meg med verdens mest fantastiske mann. Hurra!

Og igjen takk til alle politikerne som fikk til ekteskapsloven - litt rart å tenke på at det jeg gjorde i går, ikke var lov før nyttår...

1 comment:

  1. Gratulerer! Det er så gøy at den store festen på operataket nå følges opp med feiringer i hele landet!

    ReplyDelete