Sunday, October 18, 2009

Fem kadetter i fem timer?

I dag er det dagen for TV-aksjonen. På QXL pågår auksjoner til støtte for CARE.

Som vanlig har jeg kastet meg inn i auksjonene i et forsøk på å drive opp prisene. (For et par år siden hadde jeg inne lederbudet på 6000 kroner for en intimkonsert med en eller annen Idol-gutt når det gjensto bare minutter av auksjonen - til stygge blikk fra min mann... Jeg vant heldigvis ikke.)

I skrivende stund har jeg inne det høyeste budet på Fem kadetter i fem timer (1550 kroner) og på en fotball signert av Auma Obama (1500 kroner) - og jeg oppfordrer alle til å by over meg!

(SÅ rotete er det ikke i leiligheten her at jeg trenger fem kadetter til å rydde i fem timer...)

For øvrig: hvis jeg ender opp med å ikke "vinne" noen av auksjonene, lover jeg å sende noen kroner til aksjonen likevel...

No comments:

Post a Comment