Saturday, February 06, 2010

Norsk Melodi Grand Prix

Jeg har ikke fulgt med på Melodi Grand Prix i år, men synes at jeg må høre litt på låtene før finalen og sette opp min rankingliste:

A1: "Don't Wanna Lose You Again": 6/10
Maria Haukaas Storeng: Make my day: 7/10
Venke Knutson: Jealous Cause I Love You: 7/10
Bjørn Johan Muri: Yes Man: 5/10
Maria Arredondo: The Touch: 6/10
Alexander Stenerud: Give it to Me: 5/10
Didrik Solli-Tangen: My Heart is Yours: 8/10
Keep Of Kalessin: The Dragontower: 3/10

Ok, da vet jeg det... Jeg hadde ikke trodd det var Didrik jeg skulle heie på, men en rask gjennomlytting tyder på at det ikke er noen vei utenom. Og jeg legger merke til at 8/10 er det samme som jeg ga Rybak i fjor etter første tyvlytt...

I kveld kan det tenkes at jeg holder meg på NRKs TV-prat under finalen.

No comments:

Post a Comment