Friday, January 02, 2009

De Heterofile er sexfikserte

For en stund siden skrev jeg et innlegg hvor jeg påsto at De Homofile ikke finnes. Altså at det ikke finnes noen fast gruppering av mennesker som legger PR-strategi sammen og som har felles ansvar for handlingene til de andre i gruppa.

Det kan naturligvis hende at jeg tar feil, og i så fall finnes det vel også en gruppering som kalles De Heterofile. De Heterofile har lett for å være ganske sexfiksert, slik jeg opplever det. Eksempler florerer, men jeg kan nevne et eksempel fra dagens VG: - Jeg skulle bare kjøre rundt hjørnet og få oralsex var basketstjernen Charles Barkleys forklaring på at han hadde dårlig tid og ikke ville stoppe på full stopp-skilt. Det framgår av historien at det var en kvinne han var på vei til.

Heteroene er nå søte da.

No comments:

Post a Comment