Monday, August 23, 2010

Ukas sjokolade: Wawel Jogurtowo-truskawkowa czekolada



Sjokolade med jordbærjoghurt - det høres umiddelbart ikke ut som noen dårlig idé. Nå kommer den riktignok fra det ikke så veldig anerkjente sjokoladelandet Polen, så man kan kanskje være litt skeptisk. Og når jeg smaker på den mest fordi de som kjøpte den på ferie i Krakow ikke hadde lyst til å spise den opp selv, blir man enda litt mer skeptisk.

Litt kunstig er smaken, men ikke verre enn at jeg kan godta det. Sjokoladen er mørk og fin, og jordbærkremen har en ganske kraftig jordbærsmak. Den er dessuten fast nok i fisken - det renner ikke utover noe her.

Jeg aner riktignok etter to biter at jeg vil bli ganske kvalm hvis jeg spiser fire-fem til, men da får jeg heller la det være. Et interessant bekjentskap...

Konklusjon:

No comments:

Post a Comment