Wednesday, July 08, 2009

Sommer-Grorud

Monica Wegling (som jeg har veldig stor sans for, blant annet som morgenkåsør i radio) er sommerintervjuet i Blikk. Her blir hun også spurt "Hit drar jeg aldri tilbake?" og hun svarer "Grorud".

Etter mange fabelaktige sommerdager på Grorud (gjennom flere somre) har jeg store problemer med å forstå svaret. Når sola er framme, har jeg late dager på balkongen fram til 14-15-tida. Da blir balkongen for varm, men heldigvis er det ikke mer enn ti minutter å gå til nærmeste badevann. Vanligvis går jeg til Romstjern, finner meg en skygge langt unna folk og slapper av - bare avbrutt av korte bad.

Sannsynligvis er Weglings erfaringer med Grorud annerledes enn mine, og jeg må derfor bare ønske henne bedre lykke med Groruderfaringene i fortsettelsen!

150_5068

No comments:

Post a Comment