Monday, October 11, 2010

Ukas sjokolade: Twist Banan

IMG_0684

Den såkalt ukentlige spalta "Ukas sjokolade" har vært litt til og fra, men nå starter en ny frisk. Og samtidig starter en slankeversjon - istedenfor store sjokoladeplater, vil jeg de nærmeste ukene konsentrere meg om små biter, nærmere bestemt Twist.

Og allerede den første uka kommer jeg til en av mine absolutte favoritt-Twistbiter: Banan. Denne biten består av mørk sjokolade med en meget søt banankrem inni. Noen hakk for søt til at den ville vært god i større porsjon, tenker jeg, men dette er jo bare en liten bit. Og den nesten litt skarpe, mørke sjokoladesmaken står veldig godt til banankremen.

Altså: en svært anbefalelsesverdig Twistbit...

Konklusjon:

2 comments:

  1. mona - kollega10:30 PM

    Har du vurdert lakris-biten ennå?

    ReplyDelete
  2. Nei, dette var den første Twistbiten jeg har vurdert... Og spalten heter "Ukas sjokolade", så planen er å ta med lakrisbiten som en "bonus" til slutt... :-)

    Men jeg kan vel røpe at lakrisbiten er en av favorittene den også...

    ReplyDelete