Tuesday, September 08, 2009

Bloggvalget

Valgprat.no arrangerer noe de kaller "bloggvalget", hvor man kan stemme på ulike blogger. For å stemme på min, kan du klikke her:


Stem på meg i bloggvalget 2009


Valgprat har i dag gått bort fra "thumbs up"/"thumbs down"-stemmegivningen på enkeltinnlegg som ble utsatt for kampanjer. (Nå har de bare "thumbs up".) Og man kan altså stemme på enkeltblogger.

Med det samme får jeg nevne at Svein Tore Marthinsen har dratt med min blogg i lista over "beste politiske blogger" (man stemmer på nettsida), og at jeg på ei anna liste ligger på 7. plass over "Norges største politiske blogger". (Her trenger du ikke å stemme - bare å besøke bloggen min... :-)

2 comments:

  1. Har faktisk stemt på deg, du, men venter på at stemmen min skal telles... Det var én da jeg stemte, og er fortsatt én.

    ReplyDelete