Monday, August 17, 2009

Verdt å vente på?

Jeg vet at noen av mine lesere blir provoserte hver gang jeg påpeker at heterofile er sexfikserte, og det beklager jeg. Men disse påpekningene er altså bare et forsøk på å bringe en smule balanse i regnskapet, etter at heterofile i årtier har påstått at homser er så veldig opptatt av sex. Min tese er at heterofile i liten grad tenker "Å, er det sånn heterofile er?" når de hører om sexfikserte heterofile.

Dagens eksempel på heterofil sexiver er en 18-årig jente (som får lov til å være anonym) som - ifølge italienske Il Gazzettino, videreformidlet av VG (utvilsomt etter en nøye vurdering av sakens vesentlighetsgrad) - på sin 18-årsdag avsluttet bursdagsfesten med å ha sex (av typen oral) med atten gjester, som alle var menn, hvis jeg tolker nyhetsmeldingen rett.

"Jeg har fylt 18 år, nå kan jeg gjøre hva jeg vil", skal hun ha ropt, men kvelden endte på sykehuset. "Jenta hadde også drukket mye i forkant" skriver VG lakonisk.

Dermed fikk man ikke spurt ungjenta om 18-årsdagen var "verdt å vente på".

No comments:

Post a Comment